tiistai 7. toukokuuta 2013

Jännitystä elämään!

Eilen oli kyllä vähän liiankin vaiherikas päivä. Ensimmäiset sydämen tykytykset aiheutti poliisilta tullut kirje. Ennen avaamista mietin, että mitä pahaa mä muka olen tehnyt,  kun en ollut muistaakseni ajanut mihinkään kameratolppaankaan... Kirjeestä paljastuikin poliisin muistutus vanhenevan passin uusimisesta ennen kesän ruuhkia. Aika kilttiä. Mä en edes tiennyt, että tollaisia lähetetään.

Niin, enpä ollut muistanut edes tarkistaa, että onko mun passi voimassa, kun jotenkin vanha 10 vuoden passi tuntuu olevan voimassa ikusesti. Passi jopa löytyi omalta paikaltaan ja järkytys ja paniikki meinasi iskeä, kun huomasin sen vanhenevan seuraavana päivänä! Ja lähtöön oli siinä kohtaa enää alle 2 vuorokautta. Pikaisen nettisurffailun jälkeen lähdin lentokentän poliisiasemalle anomaan express-passia, jonka saan tänään iltapäivällä klo 15 jälkeen. Siitä menen suoraan töihin, klo 23 kotiin ja aamulla lähtö klo 5.30. Ei siis mene edes tiukoille passin kanssa ja pelivaraakin jää. Kaikki siis päättyi onnellisesti, päästään reissuun aikataulussa ja saa huokaista helpotuksesta. Mä en vaan vieläkään voi käsittää, että miten mulle kävi näin, kun yleensä olen varsin tarkka siitä, että kaikki (ihmisten ja eläinten) paperit ovat kunnossa. Tän jälkeen en varmasti tee enää samaa virhettä toista kertaa! Eilisen aikataulun toi passiepisodi vaan sotki sen verran hyvin, että Ässä ei ehtinyt treenata ollenkaan, mutta ei kai se tokoa unohda vaikka tuleekin 2 treenitöntä päivää peräkkäin ;-)

Nyt lähtöön on aikaa 22 tuntia ja kaikki on vielä ihan vaiheessa. Pyykit on sentään pesty jo eilen ja näyttäisi siltä, että ehkä ekaa kertaa koskaan mä otan mukaan vain kuivia vaatteita ;-) Yleensä lyhyemmällekin reissulle mukaan lähtee kassillinen viime hetkellä pestyjä vaatteita, jotka on ripustettu kuivumaan ympäri autoa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti